چرا کاشان تعمیر؟

 چرا کاشان تعمیر؟

مرکز تعمیرات کاشان تعمیر ،  سرویس و خدمات کاشان تعمیر شامل انواع لپ تاپ وتبلت ، اسپیکر، ویدئوپروژکتور، ماشین های اداری ، بردهای هوشمند ، تجهیزات ایمنی ،UPS و ALL IN ONE را با کادری مجرب و تجهیزات بروز به هموطنان سراسر کشور ارائه می دهد. این مرکز تلاش بر این دارد تا با در نظر گرفتن محدودیت زمان و اهمیت دستگاه و اطلاعات آن در کوتاه ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر و به شما تحویل دهد.

کارشناسان فنی کاشان تعمیر علاوه بر داشتن تحصیلات برق و الکترونیک وگذراندن دوره های مرتبط با تعمیرات لپ تاپ و بردهای الکترونیکی ، با داشتن سابقه کاری بیش از ۱۲ سال ، موفق به کسب اعتماد بیش از ۱۵۰۰۰ نفر از هموطنان در سراسر کشور شده اند.

خدمات کاشان تعمیر شامل تعمیرات مادربرد، برد الکترونیکی انواع نوت بوک و لپ تاپ ، تعویض چیپ گرافیک ، تعویض و ارتقا رم، هارد ، CPU لپ تاپ ، نوت بوک و PC . نصب برنامه  و آنتی ویروس ، بازیابی اطلاعات، تعمیر و تعویض LCD ، LED و کیبورد ، تعمیر و تعویض قاب و لولا لپ تاپ ، فروش انواع آداپتور و باتری لپ تاپ و نوت بوک ، تعمیر یو پی اس ، اسپیکر می باشد.این مرکز با به کارگیری به روزترین تجهیزات بسته به عیوب دستگاه طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت دستگاه را عیب یابی کرده و درصورت هزینه تعمیر بالای ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به مشتری اعلام برآورد هزینه می کند و در صورت تمایل مشتری اقدام به تعمیر می نماید.